Bebeğinizin haraketli olması çok iyi. Ama doğum vaktiniz yaklaşmış erken gelme durumunu geçmişsiniz. Şu saatten sonra doğan bebekler gününde doğmuş sayılıyor. Hareketli bebek erken gelmiyor kendimden biliyorum🤣🤦♀️ Doktorlar bile şaşırdı bu kadar hareketli olmasına. Bu haftalarda bu kadar haraketli olmaması lazım diye. Ama her bebek farklı oluyor işte.