Ben altındağda oturuyorum hacettepe üniversitesi hastanesine gidiyorum ben memnunum doktorlar her ay değişiyor tek sıkıntım o ama genel olarak memnunum ilgililer cebeci tıpı da öneriyorlar orası daha yakın orayada gidebilirsiniz yalnız 8 10 haftadan sonra kabul etmiyorlar