Seeddaaa ilk 3 ay ekstra kalori almana gerek yok kuzum, sadece bebeğin gelişimini etkileyebilecek şeylerden kendini uzak tut, az veya pişmemiş et gibi, çiğ yumurta, şarküteri ürünleri, sakatat yememen lazım, toksoplazma kapmamak için, meyve ve sebzeleri çok güzel yıka