Mir03 Normalde de Şafak beye gidiyorum kadın doğumcu olarak ve detaylımıda o yaptı. Doçent zaten kendisi ve çok ilgili. Kesinlikle öneririm. Saatlerce bakıyor benim randevum 5 teydi 8 e kadar baktı uygun pozisyon bekledik falan. 8den sonra hala göremediği şeyler vardı çocuk eliyle kapatıyordu tekrar 4-5 gün sonra gittim ve tekrar 1 saate yakın baktı. Çok ilgili ve bilgili bir Dr asla baştan savma iş yapmıyor.