Melisss_c Merhaba, bebeğimin bi böbreğinde su birikmesi olduğunu söylesi doktor sorun değil dedi ama aklıma takılıyor, 4ml dedi doğuma da az kaldı sonrasında geçiyoe mu veya neden oluyor bilen var mı?