Sibelmr ilk üç ay deniliyor risk devam etmiyorsa ben 5.ayimdayim riskim hala var dikkat ediyorum eskisi kadar kramp ve ağrım yok çok şükür bende lekenme ve aniden gelip geçmeyen kramplar oluyordu ara ara oluyor ama merdiven çıkmamaya ,uzun yol yürümemeye ,dinlenip uzanmaya dikkat ediyorum. Geçmiş olsun bu arada sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah 🤲