dstzade 36+3 hamileyim hâlâ cinsiyetini göremedik. Tabi ki önemli olan sağlıklı olması ancak çok merak ediyorum benim gibi olanlar var mı?
Happymami dstzade benim çok erken haftalarda baktı hatta özele giydiyorum hep saolsun doktorum bebeğin pozisyonu uygun olmadığı zaman çikolata yiyip yürüttü beni ve her defasında emin olmak için böyle yaptık 11-12 haftalr arası öğrendm😂😂
Minagezer dstzade nasıl dayanabildiniz 16 haftada öğrendim bana bile geç geldi bence bikaç doktora gidin alısveriş yapmak istersiniz insan çok merak ediyor kendimden biliyorum belli olması lazımdı bence insallah bi an önce öğrenirsiniz ben bile çok merak ettim şuan🙈😅
dstzade Kizilkafaa göstermiyor ki 😩 bacak arası hep kapalı daha küçük olduğu haftalarda alttan bile baktı doktor ama göremedi yinede
Vatanseverr bu haftaya gelip nasıl göremediniz doktorunuz bu konuda size yardımcı olmalı daha net daha uzun süreli bakmalı yani siz hiç alısveriş yapamadınız mı?
dstzade Vatanseverr doktorum cok uğraştı hakkını yiyemem alttan baktı yan cevirdi öyle cevirdi böyle cevirdi ama yok ultrasona girince asla kıpırdamıyor 🤷🏻♀️ Doktorum sadece net göremedim ama yüzde seksen kız dedi benim de ister istemez elim hep kız kıyafetlerine gitti şu zamana kadar geçen cumartesi ağrım oldu hastahaneye gittim nöbetçi doktor emin değilim ama erkeğe benzettim dedi başımdan aşağı kaynar sular döküldü biri öyle diyor biri böyle üzüldüm açıkcası
freedyaq dstzade bazı doktorlar gıcıklığına söylemiyor bana da bacağı kapalı göremiyorum yan duruyor demişti başka doktora gittim hemen gördü.12 haftalıkken başka doktorda tahminde bulunmuştu doğru çıktı
Kizilkafaa dstzade Kendimi sizin yerinize koydum ben olsam bende de aynı şey olurdu . Sizin bebek süpriz yapacak belli ki 😍
dstzade fulyaablaoluyor evet bunj bi kaç kişi daha tavsiye etti pazartesi nst ye gideceğim o zaman çikolata yiyicem girmeden önce bakalım
Nazlibyrm Detaylı ultrasona girmediniz mi ? Bende 17 haftalıkken öğrendim zar zor neyse ben şükredeyim 😁 ama sizin nerdeyse doğumunuz gelmişşş 🥲
Burcumusic91 Merhaba , perşembe günü ikili test için doktora gideceğim . 12+5 olacak . Cinsiyeti belli olur mu ? Parti yapmak istiyoruz ama sadece tahmin edecekse doktor , acaba öğrenmesek mi kararsızız 😌
Rdsm Burcumusic91 ben 13 haftadayım benimkide göstermedi ama doktor illaki tahmin se bişey göremedik kız dedi ben ikna oldum şahsen😂😂
Mlkysf Burcumusic91 benim 12 haftalikken göstermedi kendini yandan bakınca çıkıntı var gibiydi ama alttan bisey göremedim yandan çıkıntı olmasina da kiz bebeklerin bu haftada klitorisi kabarik oluyor o olabilir kesin bişey diyemem bu yüzden demişti 16.haftayi bekledik.Bazi bebeklerin bacak arası çok net oluyor ve yanılma olmuyor ama siz yinede parti yapacaksanız 15 16 yı bekleyin bence eğer doktorunuz çok emin konuşmazsa
dstzade Rdsm işte bana da tam olarak böyle oldu şu zamana kadar hep kız dedi illa bacak arasını görmelerine gerek yokmuş vücut yapısından da ayırt edebiliyorlarmış kız mı erkek mi diye bende ona güvenerek öyle düşündüm sonra geçen gece ağrım olunca hastahanede nöbetçi doktor vardı o da erkeğe benzettim dedi yani her haliyle kabulümüz tabi ki ama son zamanlarım çocuğun herşeyi hazır hediyelikleti magneti bile kız olarak ayarlamışken üzülmemek elde değil acıkcsı
Rdsm dstzade haklısın aslında ama napalım ben üstüne düşmedim vallah bide acelem yok ne zaman kesinleşirse o zaman alıcam sağlıklı olsun da