Kızlar şu an 6+4 üm haftaya salı kalp atışı dinlemeye gidicez. İlk gebeliğim olmasına rağmen psikolojik olarak bu konu beni etkiliyor duymadan rahatlayamıyorum. Ve kendimi hamile gibi hissetmiyorum böyle hisseden var mı çok erken olduğu için mi böyleyim 😕