Melike_1995 Merhaba, ikiz olan var mı aranızda yada daha önce ikiz doğum yapmış anneler var mıdır? Genelde ikizlerde Doğum Şekli nedir bilgisi olan var mı acaba?
Gny18 Melike_1995 merhaba canim ikizlere hamileyim 13+5 riskli gebelik oldugu icin muhtemelen sezeryan diyorlar tek yumurta ikizi benim bebeler.
Asel2520 Melike_1995 ikizlere hamileyim ilk doğum sezeryan olduğundan yine sezeryan olacak ama ikiz gebelikte çoğunluk sezeryan oluyor
Gny18 Melike_1995 ilk randevuma 5+1 de gittim tek kese gordu bebek oluşurmu oluşmaz mı bilemem dedi sonra randevu aldim 8 haftalik hamileydim grev gunune denk geldigi icin bakmadilar geri dondum hastaneden. Bi sonraki randevum 10+3 doktor bakti tek kese iki bebek gordu canim ben şok tabi 😀 tek bebek diye dolaniyorum bende. 8 ci haftadan sonra tek yumurta mi cift yumurta mi daha net anlaşiliyor. Çift yumurta ikizleri ayri ayri keselerde oluyor yani rahimde 2 kese oluyor.
Gny18 Melike_1995 valla canim sezeryandan cok korkan biriyim ama artik sag salim vakti zamaninda kuveze girmeden dogsunlar kucagima alayim diye dua ediyorum. Sen kaç haftaliksin?
Melike_1995 Gny18 olsun sağlıklı olsunlarda. 9. Haftamdayım, ilk oğlum normal doğum, bunu sezeryan istiyorum canımm.
Asel2520 Melike_1995 evet çift yumurta ikizi ilk doğumumda kendi isteğimle sezeryan oldum iyikide olmuşum çünkü ben normal doğuramazdım evet bir kaç gün ağrı çeliyorsun ama oda hali üzere sonuçta bir can dünyaya geliyor ameliyat oluyorsun ama her şey bebeğin için değiyor yani
Melike_1995 Asel2520 en doğrusu, tabı ki de bi acı çekmemiz lazım can gelıyo dünyaya :) cinsiyetleri belli mi
Melike_1995 ilknurrerdemm ikizlerin zaten duruşu genelde ters oluyo ve sezeryan yanii bende öyle istiyorum, bir de bısı sorucm kac haftalıkken alıcaklar
ilknurrerdemm Melike_1995 doktorum 38 e kadar gitmeye çalışalım diyor ama kasıklarım ağrıdığı için ben gidebileceğimizi sanmıyorum cuma günü kontrolüm var bakalım bende heyecanla bekliyorum