HGulsah esra_54 Yani ben varım 33.haftaya gireceğim cıkmadı yukarı ama senın belki çıkar çok var çıkan zaten cıkmassa da sezeryan oluyosun
irem_ekmekci55 esra_54 benimde senin gibiydi canım o haftalarda sonra kendiliğinden yukarı çıktı merak etme sıkıntılı bise olmuyor
Gulcinbbrc esra_54 benimde öyleydi aşağıda olduğu için kanamam oluyordu hep doktor çıkar dedi 21 haftalığım şuan en son detaylı ultrasına girdim çok şükür çıkmış yukarıya korkma seninde çıkar ilerleyen haftalarda
Busakkk esra_54 benim de ayrıntılı ultrason da öyle demişti ama 28. Hafta da falan çıkmış yukarı demişti alttan muayene edip ölçmüştü
Nehiryusuf1 Banada bilgi verirmisiniz 28 haftaşığım kanama oldu 1 gece yattım rahime yakın diye siz yaşadınız mı