deryam2626 ElifK67 evet çok fazla. Gazın vücutta progesteron hormonu yükseldiği için oluyor. Kasık ağrılarınız da bunlara bağlı
deryam2626 ElifK67 oranı çok düşük dış gebeliğin öyle düşün. Önce pozitif ol. Herşey gayet güzel. Sen rahat ol
ElifK67 deryam2626 teşekkür ederim ağrım olunca korkuyorum ben doktorda normal dedi maden suyu tüket dedi .karnıma sağ tarafıma dokununca bile acıyor
deryam2626 mmerve26 herkeste farklı olabiliyor. Benim adetime 9 gün varken bile 674 çıktı mesela. Adet geçmesini düşünemiyorum bile 😂😂😂
ElifK67 deryam2626 inşallah cuma keseyi görürüz ben 5yillik evliyim 3asilama bir tüp bebek oldu ilk defe kendiliğinden kaldim
Masalsu Kadın doğum doktoruna görünmedim daha ne zaman gitmeliyim bekleyim mi bir kaç hafta daha yeniyken gidim mi
Masalsu ElifK67 bende 11 aylık evliyim ama troit ve insülin direnci vardı hap içiyordum kalamamıştım Ramazan diye oruç tuttum hap bıraktım kaldım galiba 🥰
mmerve26 @deryam2626 bana çok fazla çıkmış dedi çevremdekiler normalde 4 gün gecikmeli bu kadar çıkmıyor dedilerdi ama doktor normal dedi banada sanki biraz fazla geldi 😂
Birannebebek Masalsu benim adete 3 gün vardı 24 çıkmıştı 4 gün sonra 208 2 gün sonra 497 çıktı son kan testinden bir hafta sonra da kesemizi gördük herşeyin güzel gitmesi dileğiyle içini ferah tut iyiyi güzeli çağır Allah kalbina göre versin❤️