hafsam_omerim Haftadayım ayakları aşağıda ve sürekli kasıklarımı tekmeliyor. Biraz daha yukarı çıksın yada aşağı dönsün istiyorum. Sürekli aşağı vurması rahatsız ediyor
Ezginur35 hafsam_omerim aynı durumu ben de yaşıyorum kasıklarıma vuruyor 26.haftadayım yukarı kaçıncı haftada çıkcak acaba?🙆🏻♀️
Adilkadin hafsam_omerim benim mide bulantım oluyor anlık öyle yaptğnda mesela yol tutması gibi yada yuksekten birden aşağı zıplamş gibi bi hisde oluyorm😅rahatsız edici tabi az dahs yukarda olsa daha iyi oluyor hem hareketlerini görüyosun hem elinle hissesiyosun bebeğin eşi aşağıdaysa öyle oluyormuş benmkide aşağıda🤦🏻♀️
Dlr48 Bende 27 +4 um 3 gun gıbek delıgımın oralardaysa 4. Gun asagıları kasıklarımı vajına bolgemı falan tekmelıyor oda sinir uclarına dokunuyormus hıssı bırakıyor can yakmakla yakmamak gıbı ama yukarılarda oyle olmuyor
Dlr48 Adilkadin hadi ya benimkide asagıdaymıs oyle demıstı doktor rahimi tam kapatmıyomus ama acaba orayamı vurunca oyle oluyor