Sezencgn Mantar biraz zor geçiyor sirkeli su çok iyi geliyor birde karahindiba otunu kaynatıp leğene doldurup oturun
Aressa annesi19 Eğer yara derecesindeyse yarım çay bardağı sirkeyi maşrapaya döküp gerisini çok sıcak olmayan suyla doldurup yıkayın
77Bebek35 annesi19 ne sırkesı onemlı dgl ama bn uzum kullanıyorm bır dardak suya yarım cay bardagı koyuyorum o suhla ıyıce yıkıyorum
Aressa Ben elma sirkesi kullanıyorum duş bitimi yada tuvalet sonrası bir avuç dolusu suyla yıkar gibi yikarsaniz bir kaç güne geçmiş oluyor.
K1a2d3e4r Merve4861 ilk hamileleligimde bendede vardı doktorum yakalım dedi 3 seans yaktık ama kurtulamadım biraz araştırdım doğumdan sonra geçti çok şükür siğiller fena bişey ya
Merve_tna Srdm hamilelikte maalesef ki mantar çok sık yaşanıyor ben çok çektim halada çekiyorum sürekli fitil ve krem kullanıyorum
Esraevrn Srdm bende aynı konuda sorun yaşıyorum doktorum bana sirkeli suyla yıka dedi biraz su biraz sirke karıştır onunla yıka ben öyle çok rahat ettim şükürler olsun haftada 2 defa yapabilirsin bir de iç çamaşırını mutlaka ütüle deterjanlar da sebep oluyor