Esratayes benim gebeliğimde çok şükür risk yoktu doktorum da istersen çalışabilir raporu verebilirim dedi öyle aldım. ama erken doğum riski vs olunca vermiyorlar.
Bu arada 32. haftadan sonraki 5 haftalık süre içinde 1-2 günlük rapor alabiliyorsunuz bu doğumdan sonraki izninizi etkilemiyor. benim mazeret izinlerim var mesela haftada 1 gun izin 1 gun rapor alıp onumuzdeki 5 hafta boyunca ise 3 gun gidecegim. Eğer izinden sonra işe dönecekseniz bence siz de çalışmaya devam edin zorlanmayacaksanız