Meyve Spinal sezeryanda sondayı uyuşturduktan sonra mı takıyolar ben çok korkuyorum ondan doktorumdan uyuşturduktan sonra takmasını istesem kabuk edermi sizce ?
Zelihab898 Meyve ilk oğlumu özel de spinal olarak doğurdum ve uyustuktan sonra takıldı ama devlette oda da doğuma hazırlarken uyuşma olmadan takıyorlarmıs bende duyduğumdan beri çok korkuyorum 😨
Oznurkk Meyve ben genel anestezi aldım. Her şey hazır olduktan sonra anestezi verildi. Yani sonda da uyanıkken takıldı bana mı öyle geldi bilmiyorum ama ne çıkarılırken ne de takılırken büyük bir acı hissetmedim. Şimdiden kendinizi korkutmayın. Bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alın ☺️
Ecodero Meyve ben ondan okadar korkmuyorum da nıese cocugun çıkış anında bastırıyorlar ya ondan cok korkuyorum yaaa
Ayse_dnmz Misra- yok ya korkmayın bu kadar bende öyle korkarak gitmiştim bir saniye sürüyor bitti diyorlar anlamadım bile takildigini
Misra- ebskrcl bi arkadaşıma narkoz vermeden canlı canlı takmışlar neredeyse sezeryandan zordu diyor bu da korkuttu açıkçası.. yine ben de doktora soracağım içim rahatlasın ☺️
Zelihab898 ebskrcl benim ameliyattan sonra degil bi 5 saat sonra ayağa kalkmam gerektiği zaman çıkarmışlardı yanlız her hastanede aynı olmayabiliyor demekki 😕
2107 Zelihab898 ay ben de de ilk devlet de oldu doğum uyuşmadan taktılar cok acıdı valla bağırdım bile bu sefer özelde olacak doğum uyuşmadan yapsalar doktoruma söylerim iyne vurulduktan sonra takılsın
Deletedmom70006 Misra- hasta genel anestezi alacaksa uyumadan takılmaz spinalse de uyusmadan takılmaz benim çalıştığım kurumlarda hekimlerin prensibi bu sekildeydi ki doğru olan da bu. Korkmayın ama doktorunuza sorun yine de ameliyattan önce her kurum her hekim farklıdır 🙏
Oznurbaris Misra- Bende ilk oğlumda özel hastane doğuma hazırlarken takmistilar çok yakmıştı canımı yanma oluyo ameliyata alındıktan sonra bı sekiz saat sonrasında alıp yürütmeye başlamıştır beni takimasida çıkarmasıda çok kötü gerçekten Allah yardımcınız olsun arkadaşlar 🤲
Deletedmom727271 Zelihab898 zaten hemen çıkarmıyolar canım hemen wcye gidemiyoruz çünkü. benimde 8 saat sonra çıkarmışlardı. 😊
Deletedmom727271 İlk doğumum da canlı canlı taktılar ama bir sıkıntı yaşamadım 😂 bunda ne olur bilmem ama uyuşturulduktan sonra takılması daha mantıklı evet.
Ecodero Oznurbaris kimseyi korkutmaya gerek yok benim hıc acımadı mesela bu bunye den bunyeye degısıyor bence acı eşigine baglı birazda saniyelik oluyor yaa
Oznurbaris 2107 Bende çığlık atmıştım eşim kapıyı açıp ne oldu niye bağırıyor eşim dedi hemşireye hemşirede şaşırdı eşime kızdı kapayi kapat diye 😂😄
Oznurbaris İkinci çocuğumda kople uyuşturularak ameliyata alıcılarını söylediler ondada doğuma hazırlarken taktılar ilki belden aşağıydi gene aynı şekilde doğuma gitmeden takıldı ikincide komple uyusturulmama rağmen oda gitmeden takıldı bana
haticerabia45 Ecodero benimde doğrusu aklımı o kurcalıyor zaten hissedicez iyi kötü olanı birde baskı uygulaniyormus neden yapılıyor onuda bilmiyorum ama o anda bi nefes alamama oluyormuş çok kısa bir süre tabi
Oznurbaris Ecodero Kimseyi korkutmuyorum ben olanı söylüyorum sizinde dediğiniz gibi herkesin bünyesi aynı olamıyor maalesef evet benim canım çok yandı ve bı çok arkadaşlarda burda aynısını diyo yani soruya cvp verdik bu kadar korkutma amaçlı değil doğruyu söyledik hanımefendi 🤔😊