Gozdeyasin enguzlhayalm_13 sayısız test yapmış biri olarak ve en sonda tüp bebekle çift çizgi gören biri olarak soyleyim maşallah var bı kan verin
Zumry66 enguzlhayalm_13 amin kuzum inşallah RABB’İM senide tet vakite bebişine kavuştursun ama yazıyı yazrken bebişin derken oğluşun yazmışım geri düzeltim 😅
anneolmakzoramagulusuyeter enguzlhayalm_13 yyaa var gibi hayırlı olsunn🥰 benim de son 4 gün lütfen bana da dua eder misinn hamilelerin duası kabul olurmuşş🥰🥰
denizasigi enguzlhayalm_13 ne kanı vermistin ki canım ne için yani? hamilelik testi için beta Hcg istiyorlar
denizasigi enguzlhayalm_13 anaaaa daha çok küçükkkk evet beklemen lazım canim küçücük daha çok dikkat et folik asit iciyorsun değil mi 🥲 ağır kaldırma yüksek yerlere uzanmaya çalışma kendini çok yorma ve bol su iç 💝