Nisandua1 Tebrik ederim öncelikle hayırlı olsun miniğin ♥️🌸 10-12.haftalara kadar mutlaka folik asit kullanılması gerekiyor, ben 5inci haftada başlayıp 10uncu haftamda bıraktım. Uzun süre ayakta kalma, özellikle ilk 3 aylık dönemde kendini fazla yormamaya çalış. 🌸 Süt, yoğurt, meyve sebze bunlara ağırlık ver.. Ha birde bol su iç 🤭 Onun haricinde ben canımın istediği herşeyi abartmayacak şekilde yiyorum, 26.haftayı deviriyoruz prensesimle. 💜🧚🏼♀️