Kızlar cok başlık açılıyor korkuorum diye bende hepsine yazmaya çalışıyorum belki görüyosunuzdur 😅 bebiş 2 ayı geçti coktan. Doğum hikayemi de yazmıştım ama olsun..
Hamileyken doğumdan korkmazdım tek isteğim bir an evvel doğurmaktı hamileliği hiç mi hiç sevemedim🙂 Ama son günlerde tabi nasıl doğurucam acaba sancı nasıl birşey dayanabilcek miyim diye düşünmeye başladım çünkü yalancı sancılar sıklaşmış ve korkutuyordu. Yalancısı böyleyse gerçeği nasıldı kimbilir😨
Zaten yalancı sancıyla gerçeğin alakası yokmuş ki.
Düşünüyorum ayşe doğurdu fatma doğurdu emine bile doğurdu ben doğuramazsam vay bana onlar nasıl dayandı bende dayanırım falan gaz vermeler…
Benim yalancı sancılarım karnıma giren ağrılar batmalar halsizlik bacaklarıma vuran ağrılar şeklinde olmuştu. Gerçek sancılarım sadece belime vurdu. Belimde basınç mı desem adet ağrısına da biraz benziyodu ama daha yoğundu öyle bir sancı oldu. Bi geliyor geçiyor sonra yine geliyor geçiyor. Yalancı sancıya benzetemedim ben.
💨💨Sancı gelince derin nefes aldım onu da burada okumuştum nefes egzersizi diye. Araştırdım aşağı yukarı aynı şeyler. Derin nefes al yavas yavas ver olay bu. Sancıyı asla düşünmedim hep başka şeylere odaklandım.
Plates topum vardı hamileliğin son haftasına kadar yüzüne bakmadığım 🏐. biraz ona oturdum 8 çizdim bacaklarımı esnettim falan. Doğum zamanı ebem dedi ki sancı gelince sakın bacaklarını kapatma, iki yana aç sağa sola sallan yoksa açılman ilerlemez❗❗❗
Diğerleri de klasik aynı merdiven çıkma, yarım saat yürüyüş ( sadece doğum öncesi fazladan 3 saat yürüdüm bence açılmamı o başlattı 40+3), hurma, adaçayı
Neyse nişan geldi hastaneye gittik 1 bol Parmak açılmayla eve kovuldum. Bende zaten meraklı değilim evde çekicem sancımı😏
Sabrettim evde. Uyku uyuyamadım tabi tam gözüm dalacak hoop sancı geliyor neredeyse ertesi sabaha kadar sancıya direndim. Eşimin ısrarıyla hastaneye gittik 7 cm açılma doğum başlamış.
BEN ŞOK😂 ebe diyorum yalan söylüyor bu kadar açılmaya bu sancı denk düşmüyor kesin kandırıyor beni.
İşte ondan sonra hastanede yürüyüş yaptım daha artsın diye 9 cm olana kadar yürüyordum düşünün.
9 cm den sonra doğum çatalına alındım ondan sonrası kolay diyemem ama o adrenalinle elinizden geleni yapıyosunuz tek istediğiniz bir an önce bebeğin çıkması. 🤰🤰👶👶🐥🐤🐣🐣 Ha dehşet bir acı mıydı kesinlikle HAYIR. Çünkü ben dehset bir acıya hazırlamıştım kendimi ölecektim acıdan öyle sanıyorum (meğer öyle değilmiş).. çok güçlü ıkındım ben onu da burada okumuştum. Ve bebe çıktı sonunda.
Arkadaşlar yalan söylemicem ıkınmak kolay diye okumuştum bana en zoru ıkınma kısmı geldi o basınc beni afallattı beklemiyodum çünkü hissetmicem sandım hissediyorsunuz bebeğin ilerledigini. Acı yok kesinlikle kaslarda bi ağırlık hissi oluyor.
Kesi ve dikiş olmadı.
Sezaryen doğumu bilmediğim için yazıyorum bunu. Normal doğumdan korkmayın Bilinçli giderseniz gerçekten bu muydu doğum yaaa dersiniz. Kesinlikle anlatılan gibi bir acı değildi o sancılar.
Elbette şanslıydım. Suyum doğumda patlatıldı. Suni almadım vs. Ama elimden geleni yaptım. İnşallah doğumunuz çok harika geçer. En önemlisi bebeklerinize sağlıcakla kavuştursunuz💐 Normali deneyecek olanlar hepiniz yapacaksınız görün bakın💐