Uyuyanguzel Merhaba 11 haftalık hamileyim ama dünden beri bi karın ve bel agrım olmaya başladı özellikle geceleri oluyor benim gibi olan varmi kizlar
teachering06 Uyuyanguzel bence 11+5teyim ara ara bendede oluyor hatta bugün yemek yaparken bi ara dayanamadım oturmak zorunda kaldım… Cumartesi randevum var sorucsm doktora…
Nu_r Uyuyanguzel bende oyleydim canım gece saga sola donemiyordum aciyodu çok yemek yaparken ayakta duramiyodum ama 1 hafta oluyo sadece doktora gittigimde soyledim doktoruma parol ic baska bisey yapamayiz demisti 15 haftaligim duan mide bulantilarimda agrilarimda gecti umarim seninde hemen geçer 🙏☺️
Zeynep0607 Uyuyanguzel canım benim de oldu 11+5 iz 11 inci haftam girer girmez kaşık ağrısı bel ağrısı yaşadım ertesi gün randevum vardı doktorum bebek rahimde yerleşiyor yer genişletiyor kendine bu haftalarda çok normal dedi merak etme ❤️
Nu_r Uyuyanguzel korkma canım geceleri bazen aglayarak kalktim esim bile korktu boldu diye ama benimkicabuk gecti umarim seninde hemen geçerli
Maviii benimde oluyor demek ki normal bu zamanlarda. üzerinizi sıkı giyinin. kendinizi ayaklarınızı sıcak tutun geçer inşallah benimde haftaya randevum önemli bir şey yoktur inşallah
Zeynep0607 Uyuyanguzel bir kaç gündür yoktu canım ama bugün yine var böyle gergin sıkışık gibiyim aşırı bir ağrı yok ama huzurlu da değil anlamadım
Uyuyanguzel Zeynep0607 benimde aynı oyle hani cok şiddetli değil ama böyle ince ince sızlıyor acıyor gibi değişik bi durum.ve akşamları daha cok oluyor
Zeynep0607 Uyuyanguzel demekki normal kuzum endişe etmeyelim ben yarın doktora gideceğim sorarım yine sana da yazarım mutlaka
Sevgiiss Bende 11+5 im aşırı belim ağrıyor ama 2 gün önce doktordaydık sordum çok normal dedi. Kasık ağrım hiç olmuyor ama
Zeynep0607 Uyuyanguzel canım şimdi geldim çok normal dedi bebek ortaya geçti bu hafta dedi Gerçekten de öyle hep sol taraftaydı bugün ortadaydı bebek
Zeynep0607 Uyuyanguzel 12. Haftada ortaya geçiyormuş banuçiftçinin uygulamasını indirdim ben orda da öyle diyor haftasında
ozlmunall- Uyuyanguzel öyle ağrılar çektimki anlatamam reglimde çok kötü geçerdi ilk 16 hafta öldüm öldüm dirildim düşük tehlikemde olmadı çok şükür sonrası rahattı o yüzden bu sıralar normal canım merak etme😊 Şuan 28 haftamdayım😍