Bir_abla çok teşekür ederim ya hayırlısı olsun inslah doktorda pek ilgilnmedi zaten bende erkek hisediyorum 3 prensesim var onlarda ucundede hep küstüm hiç bişi yiyemedim bunda çok rahatim hiç kusmadim şimdiye kadr yani bazan hamile olduğumu unutuyorum ☺️☺️ rabbim herkesin kalbine göre versin inslah 🥰🥰