Bende genelde devlete gidiyorum dediğiniz gibi odaya girmem ile çıkmam arası 2 dk bile değil.Malesef öyle.Arkadasim Pendik tarafında oturuyor mesela o da devlete gidiyor ama bana diyor ki çok memnunum en az 15 dk bakıyor.😅bize denk gelmiyor sanırım,ya da böyle olanların sayıları çok az 😓