Nurklcc Arkadaşlar reglime 1 hafta var ama erken test yaptım asırı silik bir çizgi çıktı hamile olabilirmiyim böyle olan varmı 
Tomrishatun Nurklcc https://mutluresim.com/?lang=tr Buradan kolaylıkla yüklerseniz kopyala yapıştır yapın tamamdir
Nurklcc Ferideserdar aşırı silik ben baktığımda ilk başta hiç birşey yoktu bıraktım baktığımda ikincisi de vardı baya şaşırdım acaba dedim ama bakalım insalalh
enguzlhayalm_13 Nurklcc benimde ilk böyleydi canım kan testi verdim bende sende kan testi yaptır bi kesin çıkar
Nurklcc sayre ben yaptım baktım yok hiç bişey öylesine yaptım çok ümitlenmedim zaten hep aynı sonuç çıkıyor diye bıraktım hemen sonra biraz zaman geçti bakayım dedim çizgi görülünce şaşırdım baya