Deniz2961 benim ilk doğumumda olmuştu bu 2 yaşında oldu oğlum. Serumlar, doğum geciktirici ilaçlar yapıldı iğne olmuştum bir kaç kez de. 2 gün boyunca sürekli nstye bağladılar sancımı ve bebeğin kalp atışlarını kontrol ettiler. Daha sonra normalde döndü ilaçlar iyi geldi. 38de doğum yaptım.