Ccilekkk Sağlık ocağına bi sorun ordan giriş yapıyolar çünkü.Ben burdan sordum ordaki hemşire bana dedi 25 lira içim değmez falan diye belediyeye gideceksin uğraşıcaksın Süt olmuş 10 lira falan dedi bende umursamadım pek.Sonra ki seferde gittiğimde ebe sordu ben sana süt girişi yaptım mı diye bende ona söyledim burdaki hemşire böyle dedi dedim oda olur mu 75 lira yüklüyolar dedi.Çok sinirlenmiştim o hemşireye