Gulcannnnnn91 Merhabalar öncelikle herkese. Burada kendi pozitif normal doğum hikayemi sizlerle paylaşmak istiyorum. 40+5 de suni sancı verilerek doğumum gerçekleşti . Hastaneye sabah 9 da yatış yaptık 10 gıbı suni sancıyı aldım 11 gibi adet agrısına benzer agrılar yaşadım şiddeti hafifti ebe gelip kontrol ettigınde 1 cm açıklığımın olduğunu öğrendim . Sonra hastane koridorunda yürüyüş yaptım hıc yatakta yatmadım sadece nst haricinde . Merdiven inip çıktım ve bu arada sancılarım da şiddetlenmeye başlamıştı saat 1 civarı . Ben hala merdiven inip çıkıyorum bacaklarımı kendime dogru cekıp bırakıyorum ama agrılar da artmaya başladı ebe yine gelip kontrol ettıgınde 3cm açıklık olmuş dedi . Dedim ben doguramayacagım sanırım ve ağrılarımda bu arada şiddetli olmaya başladı . Ablama birlikte merdiven inip çıktım ve odaya geldıgımde dayanılamayacak dereceye geldi agrılarım 6 cm açıklığa ulaşmıştı. Sonra yataktan kalkamayacak dereceye geldım ve o sırada sancım 5 dakka da bir gelıyor ablam sırtıma belıme masaj yapıyor. Ebe gelıp son kez kontrol ettıgınde de 10 cm açıklık var hemen seni doguma alıyoruz demesıyle suyum ve nişanım o an geldi . Sabah 10 da sancı aldığım serüveni öğlen 3 . 50 de sonlandırmış oldum ve oğlumu kucağıma aldım . Bu arada Kızlar ilk dogumum. Hastaneye yatış yaptığımda bana herkes sen akşam 8 9 gibi anca doğurursun demişlerdi ebeler bile şok oldu . Böyle bir doğum hikayem oldu. Allah herkesin yardımcısı olsun
eksi_elma Gulcannnnnn91 hayırlı olsun sağlıkla büyüsün inşallah 💕 böyle pozitif hikayeler bizede nasip olsun inşallah 😊
Bebitoo21 Gulcannnnnn91 Bende 37+3 günlük hamileyim bu cuma yatış verebilir doktor. Enzimin yüksek cıkması nedeniyle bebeğin kakasını yapma ihtimaline karşı doğumum başlatılablir. Suni ile doğumum başlatılacak cok korkuyorum hem suni sancı verilmesinden hemde ilk doğumum olduğu için . 😞😞
Xxwoman Bebitoo21 benim de suyum azaldığı için perşembe yatış verebilir suni ile hakkımızda hayırlısı ne ise o olsun mübarek ramazan ayımda rabbim bizi korusun
Tugceelanaz Açılma işi hiç belli olmuyor valla,ilk kızımda ıkınma hissim geldi demiştim ebelere , daha yeni baktık 4 cm dı dedi yoktur birşey dediler, tutamıyorum dedim bi baktılar 10 cm çataldan başka inmedim 😅 Maşallah sağlıkla büyüsün 🧿
meryem_krkmz Gulcannnnnn91 Maşallah hem geçmiş hem hayırlı olsun darısı biz bütün anne adaylarına inşlh🤗
Gny18 Gulcannnnnn91 Gözünüz aydın hayırlı evlat olsun inşallah Allah analı babali büyütsün Maşallah hemen hızlıca doğurmuşsunuz darısı isteyenlerin başına 🤗😘
Cansusahinn Gulcannnnnn91 ay canım allah analı babalı büyütsün inşallah banada dua edin de doğurayım normal bir doğumla inşallah 40 hafta oluyorum 1 saat sonraa😅
Papatyaytt Gulcannnnnn91 maşallah canm ya ne güzel ins benim doğum hikayemde en az bunun kadar güzel ve kolay olur çünkü bende bu gidişle suni ile dogurucam biraz korkum var ama şunu fark ettim benim şuan zaten 2cm acikligim var yani 2 /0 önden gidiyorum elhamdülillah teselli ediyorum kendimi 😁🤣😁🤣😁😁😁
Tugceelanaz Bebitoo21 Bugün arkadaşım doğum yaptı sunı sancıyla. Bebek kanalda değildi,açılması yoktu sunı sancıyla doğum yaptım
Bebitoo21 Tugceelanaz bebek kanalda olmadıgı zaman daha mı uzun sürüyor acaba doğum. Birde en kötüsü suniden sonra acılmanın olmaması İnşallah korktuğum gibi olmaz 🤲🏻