Moco_44 annesinin_beybisi Evet kadınların en hayırlısı demek manası😌 Ama işte baklaım eşimide kırmak istemiyorum vallaha bu isim şeysi çok zor 😅😂
mavisim32 bebegimveben35 ben kulağına ezan okunurken Kur’an da geçen bir ismi de göbek adı olarak okumayı düşünüyorum. Kimlikte yazmayacak ama 🙃
Yavrumu-beklerken123 mavisim32 Dini nikahı kıyılırken ve cenazesinde kulağa okunan ismin bilinmesi gerekiyormuş ,bende sizin gibi düşünüyordum beni de bu konu da bilgilendirdiler ,sizinde bilginiz olsun
Elizzannesi mavisim32 ben 2. Oğluma oyle yaptım kulağına Muhammed Cinar okuttum kimliğine Cinar yazdırdım arada Muhammed Cinar diye sesleniyorum bilsin diye
Yeliz6767 Aysegulccc Büge de güzel isim mahkum dizisinde savaşın eşinin ismi hem havalı gibi söylenişi de güzel 😁