Merhaba canlar ikinci gebeligim 22-23 haftalik kizim olacak insallah . Ama sanki karnim son ayimdayim da bebek asagi inmis gibi karnim asagi da bebegin hareketleride asagida cogu zaman kasiklarima vuruyor hareketleri falan. Sizlerde durum nasil acaba karniniz benim gibi sanki dogum yaklasmis gibi karniniz asagi da mi . Sizce normal mi endiselenmeli miyim ? Bastan beri karnim çıktığından beri hep asagida kiz bebeklerin karni boyle mi oluyor yoksa . Dün sormayi unuttum doktora devlet Hastanesi’ne gidiyorum bu arada . Sizce normal mi neden kiz bebek bekleyenler ozellikle sizin de boyle mi karniniz asagida mi