ilknurrerdemm Herkese merhaba :) Biz kızlarımla 34+1 haftalığız kasıklarımda ağrım var.. Onun dışında bir sıkıntım yok..Sizlerde durumlar nasıl ??
ENEP ilknurrerdemm bizde 27 olduk oglum ve kizimla agirlasmaya basladik artik kiramplar ve bel agrilari artti
Kumpr ilknurrerdemm 31+3 gün olduk perşembe kontrolümüz var. 2 gündür belden vuran adet sancısı tarzında ağrım oluyor dayanılmayacak gibi değil. Çok toplanıyorlar uzun süre o şekilde kalıyorlar 🥹 Tuvaletten çıkamıyorum Ve hiç uyuyamıyorum 💆🏻♀️
Ummu88 ilknurrerdemm bizde ogluslarima 35+1 deyiz iki gündür felaket agrilarim var yürüyemiyorum 2 haftam kaldi sezeryan icin gün aldik ama ben o günü bile beklemeyiz gibi geliyor. Hayırlısı bakalım gönül isterki gününde gelsinler ama bu agrilarla zor gibi
Cellci ilknurrerdemm 32+3 fok balığı gibi hissediyorum. Sadece yatmak istiyorum. Keşke yemekleri yapıp önüme getiren olsa 😒
Rumeysaaa1 30+6 olduk karnım çok kasılıyor toplanıyor onun dışında ağırlaştım ama bi şekilde idare edebiliyorum inşallah sıkıntısız 37. Haftaya kadar dururlar 🙂
Nidakilic 33+2 deyim şimdiden uykusuz geceler ağrıları dindirmek için her akşam parol içiyorum belime sıcak su torbası koyuyorum, doktorum 5 Nisan da alacağız dedi vücudumun eski konforuna ihtiyacı var
Eminekzr ilknurrerdemm 29+5 teyiz lekelenmelerim oluyor daha dün çıkış yaptım hastaneden ciğer gelistirici ve oldum gelmek için acele ediyor benimkiler
Bimucizeee 21+1 haftalik olduk sukur 5 gundur aksamlari agirlik oluyo yemek yediktenn sonra patlicak gibi oluyom madensuyu fayda ediyor biraz Allah yardimcimiz olsun