Eda4119 MerveEbru molfix bez aldım ben sleppy ıslak mendil aldık şuanlık 12 li paket kullandıktan sonra değişebilir tabiki bazı bebeklerin poposu bezi sevmiyor olabilir farklı markalar da daha rahat ediyolar sanırım söylenenlere göre
Porsuk7062 MerveEbru eğer ki bebek yenidoğan ise izotonik sulu ıslak mendil. Buyukse çok aşırı farketmiyor. Molfix baby turko, kanz gibi markalar güzel kullandım
northandmother MerveEbru Molfix bez ve Molfix izotonik sulu ıslak mendil hassas ciltler için ailemde herkes bunları kullandı genel olarak çok çok memnunlar umarım bize de iyi gelir gerçi iyi gelmekten başka şansı yok 1 yaşına kadar bez ve ıslak mendil stoğu var 🤣
guzel_anne1 MerveEbru baby turco aldım ikisini de. Sleepy içeriğini çok değiştirdi 10 çocuğun 7’sinde sızdırma yapıyor.
PrensesFiona RabisScik aslında en güzeli su ve pamuk kullanmak. Ben ilk doğduğunda molfix izotonik sulu ıslak mendil kullanmıştım pişik yaptı sonra baby turcoya geçtim pişiği geçirdi. Yani kızım 1 haftalık olduğundan beri baby turco kullanıyorum çok memnunum keşke başta bunu alsaydım dedim ama dediğim gibi eğer yapabilirseniz en güzeli su ve pamuk.
northandmother MerveEbru valla 19+0 ız çok şükür hergun fiyat artışından biktigim için erkenden stok yaptım neyse pişik yaparsa da en iyi pişik kremini alıp yine de o stoğu bitirmeden atmam 🤣🤣 linclemeyin tabiki de şaka 😅😅 hayırlısıyla bı gelsinler de ama stoklu devam etmek en iyisi cidden şampuan deterjan bebek yağı herşeyi stokladim rabbim hayırlısıyla kullanmayı nasip etsin ben ev alışverişlerinde de stoklu ilerledigim için çocuğa da öyle yapıcam indirimde kıyafet bulunca e bebek de cıvıl de filan 9-12 bile alıyorum yazın giyer diye 🤣🤣 benim ki biraz indirim psikopatligi oldu sanırım
Elizzannesi Ben molfix kullanacağım man 1 numara bezi kac adetlik almalıyım fazla kullanılmıyor 2 ye geçiliyor hemen diyorlar
Annecikk34 MerveEbru prima aldım yenidoğan göbek deliği Oyuklu olandan ıslak mendilde uni baby yenidoğan aldım. Stok yapmadım alerji yaparsa bebeğime değiştiririm markayı diye. Yengem kullanmıştı memnundu büyüdüğünde belki daha ucuz marka geçerim bezde duruma göre
Elizzannesi SerraveAnnesii 29 günde ne kqdqr bez kullandınız acaba yenidogani kac adet almalıyım bilemedim
Sbm050421 MerveEbru ben bezi prima aldım ilk ama sonra sleppy ye geçerim diye düşünüyorum ya da molfix
ozomom MerveEbru sleppy pişik yaptı bizde baby turco öneririm, sık değiştirirseniz sızdırma yapmıyor ben sık değiştiriyorum bir sıkıntı olmadı. Islak mendil de yenidoğan sleppy almıştım, onu da bıraktım. Bence su ve pamuk en iyisi 👍🏻
Mervesmsek22 MerveEbru sleppy ve prima aldım prima aşırı pişik yaptığı için sleppy le devam ediyoruz Islak mendil olarakta sleppy Zeytinyağlı baby turco doğadan ve gül kokulu denedim doğadan dan ve gül Kokulu dan çok memnun kaldım