derya5960 Göğüs hassasiyetim var belimde ağrıyor birde aşırı yorgunluk var 4 gün var adetime arada kasıkta batma var sizce testi nezaman yapmalıyım
anneolmakzoramagulusuyeter derya5960 canım en erken adet gününde yapmalısın yoksa boşa gidiyo test. Boşuna kendini strese sokma. Gerçi böyle diyorum da bi yandan kendime gülüyorum 🤣 benim 5 gün var bugün test yaptım negatif 🤣 dualarını bekliyorumm🥰💖
gulsahgk derya5960 erken gebelik yaparsan çıkar bugünlerde. Ama emin olmak için adet gününü bekle tabiki
Cerennnn5858 Ben bugün erken gebelik testi yaptım 7 gün var cokta umutluydum bu ay ama negatif:( @derya5960
derya5960 Sm1347 4 gün var inşallah erkenden olduğundadır yarın kan vereceğim napıyım çıkar harhelde artık çok takıntı haline getirdim üzülmekten 😢
Cerennnn5858 Sm1347 normal kaset testte bile 7 8 gun kala ogrenenler var. Benım yumurtlamam 10 11 nisandı 12 catlama. 3 günüde değerlendirdim. Olsa cıklazmydı :( okdr umutluydumki negatif cıkınca cok kotu oldum bu sefer
Mervesya Cerennnn5858 benimde 9 Nisandi yumurtlamam bgun kaset teste negatifi gordum bende aslinda bekliyodum ama yoruldum.. yarin doktora randevum vardi bakalm ne dicek
derya5960 Karında iğne gibi batmalar var bende göğüs altında sızlama sanki buay acaba diyorum sırt ağrımda iğne batması gibi acaba olabilir mi
derya5960 Mervesya önce sağlık ocağına git belki vardır 🙏 bir test yaptır bende öyle yapılan kan verip değerlerimi göstericem
Cerennnn5858 Mervesya bende cok yoruldum gerçekten. Bu ay okadar umutluydumki ilk defa bukadar hayal kırıklıgına ugradım
anneolmakzoramagulusuyeter Cerennnn5858 canım dur hemen karalalara bağlama kırmızıyı görene kadar umut var demektiiirr 🥰 benim hiçbir belirtim yok göğüslerim ağrıyor sadece o kadar. Gaza gelip bugün erken gebelik testi yaptım 5 günüm var daha. Negatif çıktı ama hala ümitliyim daha erkendi ondan çıkmadı diyorum 🤣🤣 bendeki bu umut da çöle kar yağdırır 🤣🤣 olsun gülüm sen üzülme kırmızıyı görene kadar umutsuzluğa kapılmamak gerek 🥰😘 inşaallah bu mübarek ayda mutlu haberler alırız hepimizz amiiinnn🥰🥰
Mervesya Cerennnn5858 vardir bir hayir baska dicek sozumuz yok biraz buralarda uzaklasmak gebelik fikrinden uzaklasmak daha dogru gibi