Yauwjsjs5 Arkadaşlar merhaba dun saglik ocağına kanka verdim ac karnına beyaz kanim dusuk cikmis kadin dogum doktoruma gonderdim gel birde ben bakayim dedi sizce birşey olurmu yükselir mi