zeynepkk Merhaba arkadaşlar bugün ikili testimin sonucu çıktı. Down sendromu düşük risk ama rahmin sol tarafında ufak çentik gözüktü. Normalde aspirin kullanılıyormuş ama alerjim olduğu için içemiyorum. Doktor takip-kontrol önerdi sürekli. Böyle bir durum yaşayan var mı?
Alya_miram zeynepkk benimde 2li testte bu çıktı daha doktora soramadım ama çok fazla sıkıntı olmazmış geçebilir falan yazılıyordu o yüzden çok takmadım şimdi bu yazıyı görünce biraz tedirgin oldum
Aysckzgnc Ormanmeyveli rahmi besleyen damarda direnç gözükmesi, yani kanın gidişinde ara ara dengesizlik görülebilmesi diye biliyorum, bende de çıkmıştı
Aysckzgnc zeynepkk bana da, zaten 36+5 oldum, artık bizi etkilemez dedi doktorum, iki tarafta aynı anda olması sıkıntı olabiliyomuş bebeğin beslenebilmesi açısından, ama çok şükür bişey farketmedi, inşallah sizin de öyle olur zaten sizin de tek taraflıymış
zeynepkk Aysckzgnc evet ama internette baya kötü yorumlar okudum erken doğum vb diye. Aspirin kullanmaya başladınız mı?
Aysckzgnc zeynepkk hayır ama o süreçte covid geçirdiğim için oksapar kan sulandırıcı iğne olmaya yeni başlamıştım, o yüzden asprin ekstra vermemiş olabilir
zeynepkk Alya_miram doktorum bana da geçebilir veya geçmeyebilir de şimdilik telaş yapacak bir şey yok kontrol altında kalıcaksın dedi. Önümde detaylı ultrason var şimdi. Detaylı ultrason çekildiniz mi siz?
Alya_miram zeynepkk ikili test için kan verdim bide perinatoloji doktoru muayene etti o zaten muayene eden doktorun yazdıgı yazıda gördüm yarın inşallah gidicem bakalım ne dicek
zeynepkk Alya_miram ben hiç Perinatoloji’ye muayene olmadım, normal gebe doktoru söyledi bunları. Yarın bana da bilgi verir misin?😊
Alya_miram zeynepkk ikili testi perinatoloji doktoru yapıyor inşallah yarın gidicem bakalım haber veririm size sonuçla ilgili
Alya_miram zeynepkk unuttum yazmayı tam bişi demediler 20 haftalık olunca perinatolojiden randevu al ayrıntılı bi baksınlar dediler o başka bişi denmedi
zeynepkk Alya_miram perinatoloji’ye gitmek gerek sanırım 🤷🏻♀️ Bende 20. Haftada detaylı ultrason çektireyim de bi düşüneyim. Bir sıkıntı olurmuymuş peki?
Alya_miram zeynepkk doktor 20 haftalık olunca ayrıntılı ultrason öneriyorum dedi pek bi sıkıntı olacağını söylemedi kötü bir durum gibi görünmüyor dedi
Alya_miram zeynepkk çok şükür bende netten okurken bebeğin gelişimiyle ilgili sıkıntı olabilir işte kontrol altına alınması gerekebilir diye endişelemdim ama doktor içimi rahtalattı bebekle ilgili hiç birşey yok herşey normal dedi rahatladım 20 haftalık olunca inşallah gidip baktırıcaz hayırlısı
zeynepkk Alya_miram aynen öyle ya. İnternette o kadar kötü şeyler yazıyorki yok 26.haftada bebeğimi kaybettim falan resmen doktorla konuşana kadar psikolojim bozuldu