38+2 yim bugün sancim 70lerde cıktı Nst de ve açılma,çatı muayenesi yaptı ilk kez doktor. Muayene sonrası adet krampları gibi kramplar oldu. Şimdi sanki rahimi çıkarıp geri koymuşlar gibi hafif ağrı var. Ve sırtım ağrıyor. Böyle bisey yaşayan oldu mu?