Cananyildiz minikportakal 28. Haftadaym 1 cm açılma görüldü siz sorun yaşadınız mi acaba normal mi bu durum
minikportakal Deniz2961 yani ciğer geliştirici vuruldu sadece şuan haftam geç olduğu için serklaj olmadı
mavibahar minikportakal serklaj için geç ama kasılmalarınızı geciktiren bir hap var. Doktorunuza danışın.
Ayseakdag Cananyildiz 27+3 deyim canim bende hem serviks uzunlugu 15 mm oldugu gec farkedildi serklaj yapilmadi bide bayramda 3 cm acilma oldugunu ogrendim hastane de yattim adalat progestan fitil kullaniyorum yatiyorum hep kasik ve bel agrisi oluyor
Ayseakdag Cananyildiz açilmadan dolayi erken dogum riskim var o yuzden 2 doz ciger gelistirici igne yapildi
Cananyildiz Ayseakdag kasık derken adet ağrısı gibi mi nasıl bi ağrı benim alt karın bölgem hep ağrıyor uzun süredir var ağrı ama büyüdüğü için normal diye düşündüm doktorda öyle demisti
Ayseakdag Cananyildiz evet alt karin agrisi adet agrisi oluyor bazen belime vuruyor o yuzden adalat ve progestan kullaniyorum kUzum
Cananyildiz Ayseakdag benim açılma 1 cm. Nst sancı çıkmadı. Doktor ilac falan vermedi bence dogumla alakalı bi durum yok dedi