Kızlarrrr hastane çantası hazırlayacağım ama sormak istediğim birşey varrrr. Bitane 10lu hastane çıkış seti aldım. Kalan kıyafetlerini hep 0-3 ay aldım. Sizce başka hastane çıkışı almalı mıyım? Yedek götüreceğim takımları 0-3ay götürsem çok mu büyük gelir bilemedim ki. Siz nasıl yaptınızzzz.