Selam kızlar, 1 senedir kayıp sonrası bebek deniyoruz ama olmuyor. Covid sonrası kan tahlili yaptırdım ve D vit ve ferritin değerim çok düşük çıktı şimdi takviye alacağım. Acaba bu değerler gebe kalmamı engellemiş olabilir mi? Var mı aynı durumu yaşayan?