Suleermz Benim de bugün tam 36. Haftam ve dün gece öldüm sancıdan. Kasıkslrım bıçakla kesilmiş gibi ve adet sancısı ve sırt bel ağrısı dizime kadar inen ama öyle bir ağrı sancı ki nefesim duruyodu ve arada hafifleyerek kısa süre tekrar devam etti tam 2 saat sürdü😬😬
O sıklık dediğiniz kaç dkkda bir geliyor dediğiniz nasıl oluyor ya benim niye 2 saat sürdü nasıl bişey anlamadım birileri beni de aydınlatırsa sevinirim🙄