Ecee_0661 Meyysaa Haziran ayında zam gelicek diyorlardı bir bilginiz varmi siz hangi doktora takiplisiniz acaba? 😇
Meyysaa Ecee_0661 bize doğum ne zaman dediler bizim son 10 günümüz falan dedik ona göre verdiler :) sanırım zamlıdır Seher hanıma gidiyorum
Neslihan5241 Gamze3741 kız kardesimde ona gidiyor bense devlete gidiyorum herşey ucmus fiyatlar filan
Ecee_0661 Meyysaa He yok canım daha zam gelmemiş normal 4750 sezaryan 5250 idi haylada öyleymiş zaten zam gelse bile bu ay doguracaklar etkilenmez ama ondan sonrakiler etkilenir kesin . 🥲