Madonna Kızlar selam çok şükür bebeğim doğdu. Sormak istediğiniz şeyler varsa sorabilirsiniz. Yakında doğumumu nasıl yaptığımı buraya yazacağım. Allah isteyen herkese nasip etsin bu mutluluğu inşallah bebişlerini saglikli kucağınıza alırsınız. 😊
munevveralakaya46 Madonna öncelikle hayırlı olsun rabbim sağlıklı sıhhatli uzun ömürler versin inşallah kaçıncı haftada doğumunuz oldu normal mi sezeryan mı doğum belirtileriniz nelerdi ilk gebeliğim 35 deyim bilgi verir misiniz