Kizlar 23 Nisan’da yatisim verildi ama ne nişanım geldi ne ağrı ne sizi yani belimde ve kasıklarımda hafiften ağrılar var ama şiddetli değil aralıklı oluyor 39+2 olarak suni sancı ile doğuma giricem suni sanciyla doğum yapanlar tecrübelerinizi paylaşırmisiniz ve nişanı gelmeden doğum yapan varmı