Esmahm47 Dün gittim 2480 di 35+3 tü ama hep önde giden kilomuz bu sefer azdı 😞 ramazan sebebiyle fazla yemiyorum galiba 15 gündür sadece 100 gram almış cok üzüldüm . Cok yiyincede karnım taş gbi oluyo napcam blm
Esrahazen1 Bugün kontrolum vardı 32 haftalıkken 2 kiloydu bugün 36. Haftadayım 2200 çıktı ya yememde de bir sorun yok aslında neden kilo almadı anlamadım
Bsra0163 Esrahazen1 Canım hiç kimsenin bebegiyle kendi bebegini kıyaslama muz ceviz kaşar falan hepsi hikaye aslında bebegin yapısı neyse o oluyor benim kadar onları çok yiyen yoktur herhalde ama benim de kızım 36.hfta da 2300dü bugün 37.hfta 2500 haftaya sezeryan doğumum olcak her bebegin gelişimi farklı olur bunları kafana takıp da stres yapma bebegini de etkileme her bebek kendine özeldir. Ayrıc kız bebekler erkek bebeklere göre daha az kilo alıyor
Esrahazen1 Ekstra vitaminde kullanıyorum et fazla yiyemiyorum ondan kaynaklımıdır acaba doktor hergün et ye dedi haftaya bir daha kontrolüm var inşallah kilo alır kızım ya
Hamisannee Esrahazen1 36 da 2600 37 de 2700 e yaklaşmış kilo alımı bayağı yavaşladı benimde beslenmem gayet güzel doktora sordum beslenme ile alakalı değil artık kime benzedi ise onun fiziki özelliğini alıyor dedi senin gibi minyon tipli olur dedi
Esrahazen1 Hamisannee bende minyon tipliyim ama doktorda biraz daha fazla çıkabilirdi dedi inşallah haftaya güzel çıkar
Cemileuslusvm @Esrahazen1 bugün kontrole gittim 36+4 deyim 38 haftaya uyumlu cıktı 3189 gram di 52 cm boyu 🙂
Ccaannsseell Esrahazen1 hergün 2 tane muz, 2 tane yumurta ve mutlaka süt içiyorum. Pekmez, kuruyemiş, kuru meyveler, bol bol kaşar peyniri tüketiyorum. Bunlar bebişe çok güzel kilo aldırıyor.
Esmahm47 Esrahazen1 yok tutmuyorum tabiki ama işte eşimle yiyorm sahur iftar uyanınca su süt ıvır zıvır yiyorm düzensizleşti tabi cnkü sahurda yiyinxe uyanınca canm cekmiyo zaten cok iştahlı bir gebe değilim maleSf