Neslihanumt Doğuma 10 gün kala çiğköfte yedim (etsiz) bişey olurmu ,doğuma çok yakın olması sıkıntı yaratır mı ,aklım takıldı ???
Harunnisa Neslihanumt ne gibi zarari olabilir ki onu anlamadim yarari yoktur ama zarari oldugunu sanmiyorum
Bahar54 Neslihanumt ben ilk haftalardan beri 2 3 gunde bir yiyorum birakamadigim tek yiyecek. Simdiye kadar bi sikinti yasamadim 39.haftamizdayiz :)
ArzuGl Etsizini de yemeyin diyor doktorlar ama neden bilmem. Bi kereden birşey olmaz herhalde zaten az kalmış doğuma artık gelişimini falan etkilemez herhalde.
YavuzunSelini Neslihanumt Bu kadar endiselenmeyin ben nerdeyse haftada 2 kez yiyodm ciger cilek hepsini yedim bebegimdede ne bi sorun var nede bi leke 🙂
BabyDrs Neslihanumt bende çok yiyorum valla zaten gneli etsiz çiğ köfte bişe olmaz korkma olsa kesin bana olurdu canım😬😬😍
behrem ben deli gibi çiğ köfte yiyorum hatta şu anda da canım çekti hemen sipariş edicem 😅 etsiz olduğu müddetçe bir sakıncası olmaz diye biliyorum, doktorum da bir sürü şeyi yasaklamasına rağmen çiğ köfteyi yasaklamadı mesela. zaten etli çiğ köfte yapan yer çok nadir bazen istesen de bulamazsın. acılı yiyorsan mideni ekşitmiyorsa o da problem olmaz, ekşitiyorsa acısız ye bir şey olmaz.
Nslhnfdn Neslihanumt etsiz cig kofte dediginiz sadece bulgur ve baharat ne gibi zarari olabilir. Etli yememeniz gerekiyor
Tuba704 Neslihanumt 8 aydır aralıksız yiyoeum hemde az buz değil abartılı dürüm dürüm 🙈🙈 hiçbirşry olmaz