Miracle22 lekelenme için ilaç vermedi mi? Emin olmadığı şey dış gebelik değildir de düşük riski konusunda falan emin değildir bence çünkü dış gebelikte araya 2 hafta koymaması çok çok riskli. Eğer dış gebelik riski varsa sık aralıkla takip edilir, netleştirin durumda düşmezse ilaçla düşürülür çünkü riskli bir durum. Ayrıca bildiğim kadarıyla dış gebelikte rahimin dışına veya tüplere yapışıyor kese zaten o yüzden riskli oluyor tüplere zarar verebiliyor 🙏 bence başka bir doktora görünün içiniz rahat etsin. Dediğim gibi keseyi rahmin içinde gördüyse dış gebelik denmez tak net bilgi vermeliydi size. Ve lekelenmeler için de korkmayın bir çok kişide oluyor. Progestan kullanılıyor, geçiyor onu da vermediyse kesinlikle başka bir doktora görünün 🙏