beybiisu Merhabalar tatliiş anneler, 16. Haftadayım, gebelik öncesi şeker hastalığı öyküm olduğu için doktor erkenden şeker yüklemesi yapıp ona göre yol izleyelim dedi. 16 haftalık şeker yüklemesi çok erken değil mi sizce de, sorun oluşturur mu