Niyetim Biz sevi bebenin kiraz çekirdekli reflü yatağını 2 aya kadar kullandık. Çok da memnundum. Bebeğim gazlıydı kiraz çekirdeği çok iyi geldi ve ben gece uyurken kusar falan diye çok korkardım o yüzden hep yatırdım onda. Şuan 7 aylık olucaz banyo yaptırdıktan sonra halâ onda yatırıp giydiriyorum en çok kullandığım şey sanırım 🫠🫣