Larakaya Merhaba kızlar 4 aylık gebeyim çatlaklar için bişi kıllanip kullanmamakta kararsızım. Kilo alıp verdiğim için göğsümde ve baldirlarimda çatlaklar var biyerde okumuştum çatlaklar •\•90″ genetikmis annem 5 doğum yaptı vücudunda ufacık bir çatlak yok
AyMeh94 Larakaya Larakaya merhaba canim.ben zeytib yagi kullaniyorum gunde 2 3 defa suruyorum.Goğsumede suruyorumki catlak falan olmasin.tavsiye ederim.kremler falan yalan seyler en iyisi zeytin yagi.gubde 2 3 defa sur catlak olmucak
Gul1998___ Larakaya merhaba benimde yag kullanmama ragmen catladi hemde 3 ayimda zaten goysde vardi benimde vucudum catlamaya meyilli oyuzden ne yapsam.bos😑
aydinaleyna61 Larakaya kesinlikle genetik olduğuna bende inanıyorum benim annemde 4 tane doğum yaptı en ufacık çatlağı olmadı benim de gebeliğimde hiç olmadı çatlağım. Aklıma geldikçe yatmadan önce ve duş sonrası zeytinyağlı keremler sürüyordum sadece
_neslihan_ Larakaya vallaha benim annesinde çatlamış aslında hakanlara benzer benim genetiğim ama bende çatlamaz diye umursamadım karnım dünya haritası ama başka yerimde yok aman ne yapayım çokda üzüldüm diyemem eşimde içinde can var bi zahmet çatlasın bişey olmaz diyince rahatladım
AyMeh94 Gul1998___ butun yaglar bos.en iyisi zeytin yagi.5 ayimdayim ne goğsumde nede karnimda hic bir yerimde catlak yok.benim kardesimin tavsiyesi oda kulanmişti.ondada hic bir catlak olmadi.o yuzden tavsiye ediyorum
Larakaya Gul1998___ benimde göğüslerimde var kilo alıp vermekte gebelik süreci çok zor Allah hepimize yardım etsin
AyMeh94 aydinaleyna61 eccet canim zeytin yagi cok iyi.bende onu kulaniyorum.benism anemde var catlak.ama kardesim ben zeytin yagi kulandigimiza gore catlak yok
Larakaya aydinaleyna61 benim annemin de hiç olmadı çatlağı umarım Benimde olmaz ergenlik döneminde kilo alıp vermekten biraz çatlaklarım korkuyorum bende de olur diye . Zeytin yağlı Krem yerine zeytinyağı sürsem olurmu canım?
Larakaya AyMeh94 teşekkür ederim canım banyodan sonra ve gece yatmadan önce kullanicam peki yağdan sonra sürdüğümüz yeri yıkamalimiyiz yağlı kalmazmi giydigimiz elbiseler yağ olmazmi
Larakaya AyMeh94 teşekkür ederim canım banyodan sonra ve gece yatmadan önce kullanicam peki yağdan sonra sürdüğümüz yeri yıkamalimiyiz yağlı kalmazmi giydigimiz elbiseler yağ olmazmi
BurcinTurkcan Kişiye bağlı değişir ya benim anneminde az çatlağı var ablam hiç yok benim hohihoooooyyuyy her yerim mosmor oldu 😅
AyMeh94 Larakaya evet bende gubde 2 3 defa suruyorum.hayir kesinlikle yagli falan kalmiyo zaten derinize cekiyo yag.kuruyo.o yuzden yag falan kalmiyo.merak etme.sure bildiyince cok sur,2 3 defa gunde.göğüs uclarina falanda sur.
AyMeh94 Larakaya evet dene.ne lazim olsa sora bilirsin.Allah sapa salim kucaginiza almayi nasib etsin bize.