Filizx1 Kızlar siz kaçıncı haftada hissettiniz ben 19. Haftamdayım çok net bi şekilde hissediyorum hatta babası da elleyince hissediyor🥰 çok güzel bi duyguymuş
Melisakplnn Filizx1 yaa ne güzel bende 18. Haftaya girecem bi hissedemedik benimkiler ikiz ,😂 ama komşum kuzenım 16.17 haftalarda hissettiklerini söylediler
Nihal-can Filizx1 şuan 19 haftalık oldum daha hissedemedim darısı başıma en kısa zamanda hissederim umarım
Gayecik Filizx1 Ben ilk 19. Haftada hissettim şuan 26 olduk 2 gün önce gece çok hareketliydi sabah 6da uyudum uyutmadı o derece tekmeledi doğuncada uyutmayacak gibi 😂
Cerenn61 Filizx1 16.haftaya gircem nasıl hissetcem ilk hamileligm nasıl bisey tarif eder misiniz 🥰 bu arada hayırlı olsun Rabbim saglicakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
ada58 ben 15 te hissetmeye başladım çok güzel bi duygu tam anlam verememiştim, bağırsak hareketi sandım ama tekrarladıkça bebek olduğunu anladım.21 e giriyoruz bu ara biraz azaldı nedense. enfeksiyon var sanırım o yüzden.
Filizx1 ada58 ya bende daha önce pıt pıt bişeyler hissediyordum da tam 19. Haftamda tekme hissettim dışardan da görünür şekilde.. 🥰🥰
ilaydaelcinn_1 ada58 Enfeksiyon etkiliyor mu bebek hareketlerini? 27 haftalığız hareketlerinde ciddi azalmalar var🥺
Gizem3721 Filizx1 bende pıt pıt bişeyler hissediyorum ama emin olamıyorum 17+5 iz tekme attığını nasıl anladınız acaba😊
Duygummmmmm Bende 16. Haftada hissetmiştim anlamamıştım şimdi 23. Haftadayız masallah çok feci tekmeliyor 😂
seyma_35 Ben de 18+2 yim 2 gündür net şekilde hissetmeye başladım hatta bugün ayakta yemek yaparken dahi hissedebildim oturdum ağladım sevinçten gerçekten çok başka bir duyguymuş. Hatta bunu yazarken bile hissettim 🥰🥰🥰🥰
ada58 Bsraa59 Melisakplnn ilaydaelcinn_1 enfeksiyon bebeğin hareketlerini hissetmeni azaltabilir dedi doktorum dediği gibi de oldu antibiyotik tedavisi başladık mecburen ilk güne göre daha iyiyim ve bebek gerçekten eskisi gibi hareketlendi ya da ben daha çok hissetmeye başladım iyileşmeye başladığım için
Filizx1 Gizem3721 tekme daha hissedilir oluyor artık nerde olduğunu bile anlayabiliyorum oynadığını falan çok farklı bilmiyorum ki pıt pıt gibi değil işte👉🏻👈🏻😂
Bsraa59 ada58 benim bebeğim de çok hateketliydi enfeksiyon olduktan sonra hareketsizleşti gerçekten. Çok teşekkür ederim bilgilendirdiğin için de ben de ilaç yok 😔