Cananyildiz Ben 6 aylık hamileydim geçirdim. Sadece ilk gün aşırı kötüydüm test verdim zaten o gün. Sonrasında çok normaldim aşısızdım. Bol portakal, mandalina tükettim. Doktorum aynı zamanda Redoxon C vitamini, 19 damla D vitamini içmemi önerdi. Her gün 1 bardak ballı ıhlamur içtim. Geceleri odada nemlendirici çalıştırdım. Şükür bebiş iyi şimdilik 8.5 aylık olduk doğum yakın. Ben de çok korkmuştum hatta 1 gün boyunca hareketleri azaldı normale göre ç8k üzüldüm ben de ama benim hasta olmamdan etkilenmiştir diye düşünüyorum şimdi. Çok geçmiş olsun bir an önce atlatman dileğiyle