Valla ben yaptırdım keşke de yaptirmasaymisim bir yıl olmadı hiç bir sorunumuz yoktu zaten de ama aşılmaya normal ilişkiden bir farkı yok deniliyo araştırınca cikiyo zaten bence boşa masraf tutma olasılığı yüzde 15 kendin bilirsin yinede ben yasadimi anlatmak istedim sonradan kendilinden Allah nasip etti