Senicokbekledm Merhaba kızlar bugün sabah kalktığımdan beri kasıklarımda sanki adet olcakmışım gibi ağrı var hiç geçmedi ben yine gittim yürüyüşümü vs yaptım dayanılmaz değil ağrılar ama yaklaştı mı acaba bu arada 38+1im dr um artarsa haber ver dedi bir yandan korkuyorum bir yandan da artık kavusmak istiyorum tecrübeli arkdaşlar bilgi vern lütfen 🙏🏻
Bahar54 Senicokbekledm 38+5 iz benim de bugun oldu cok zorlaniyorum sik sik kasilamam da oldu doktora gitmedim yatiyorum oyle. Korku basladi acikcasi :%
Senicokbekledm Kızlar umarım sağlıklı güzel birer doğum geciririz 🙏🏻 Bir avazda evlatlarımıza kavuşalım inşAllah 🙏🏻😊
Gulsenyavri İki gecedir aha şimdi diyorum 😂 bu gecede sık sık idrara çıkıyorum ilginç tarafı suyum geldi sanıyorum çünkü durup durup yapıyorum her seferinde karnım taş gibi
BusraG Benimde öyle kasılkarımda hastalanıcakmış gibi ağrılar oluyo bazen hemen geçiyo bazende 5 10 dakika sürüyo ve ben daha 33. Haftamdayım benim ki biraz erken mi oldu acaba
0619 Vala benimde son 4 gündür sağ kasığım acayip ağrıyor hiç geçmeden hele ayağa kalkınca tamamen kötü. Dr gittim oda normal dedi ama bu kadar uzun sürmez ya normal olsa da . 34. Haftamdayım bu arada
Elifimmm Hanımlar bebek doğum kanalına girmek yerleşmek için epey enerji harcıyor lar malum doğum haftasına yakında rahim kendini doğuma hazırlıyor bolbol ılık duş alın belinize sıcak uygulayın ve masaj yapın birazda olsa etkisi olur İnşAllah
Senicokbekledm Günaydın kızlar benm sancılarım baslamıs dün kontrolüm vardı 6 dk da 1 düZenli kasılmalarım geliyormus dr catı muayenesi yaptı biraz canım acıdı ahh filan dedm adam bana sen normal yapamazsn dedi 😡 yarn sezeryan oluyorsun dedi tabi umarım bu gece görüşmeyiz dedi. Gece gayet güzel uyudum uykumu aldım. Bugün saat 3 te bize kavuştay 🙏🏻 Tabi öncesnde küçük beyimiz kendi gelmezse 😊 hepimizin hakkında hayırlısı olsun illa normal diye tutturmıcam sadece hayırlısını ve oğluma saglıkla kavusmayı diliyorum darısı sizlere 😊🙏🏻